Za koje marke automobila Google dobija najviše upita?
Da li ste se ikada zapitali koji brendovi automobila su najpopularniji online, odnosno za koje marku automobila korisnici najčešće traže podatke na Google-u? Ako Vas je ikada zaintrigirala ova tematika, onda nastavite čitati jer Vam nudimo odgovor.
Pretraga po zemljama
Podaci, prikupljeni od strane britanske agencije Veygo koja se bavi osiguranjem, uzimaju u obzir Google pretrage iz 2018. godine i razdvajaju rezultate po zemljama.
Što se tiče SAD-a, najtraženija marka automobila je Toyota. Ipak, japanski proizvođač nije samo popularan u Americi, nego je čak i u 57 drugih država najpretraživaniji brend. BMW zauzima visoko drugo mjesto, ali je daleko iza Toyote sa samo 25 država. Najviše interesovanja za BMW su pokazali korisnici interneta sa adresom u Srbiji, BiH, Makedoniji, Crnoj Gori, Albaniji, ali i korisnici iz nekih zemalja Azije i Afrike.
Mercedes-Benz zauzima treće mjesto, sa 23 države u kojima je zauzeo prvo mjesto što se tiče Google pretraga.
Tesla je predmet interesovanja mnogih, ali u samo 7 država je uspio postići prvo mjesto po pretragama u odnosu na druge automobilske marke.
Ono što je interesantno je da stanovnici zemalja u kojima se proizvodi određena marka automobila nisu unijeli visok broj upita za tu marku, što se može opravdati vječitom težnjom za nečim neuobičajenim i uzbudljivim. Izuzetak je Francuska, gdje se često pretražuje Renault, Njemačka za Mercedes, i Švedska za Volvo. Za neke zemlje su izašli iznenađujući podaci, kao što je opsjednutost Japanaca BMW-om, Kineza Teslom, i Rusa Hyundai markom automobila.
Marke automobila koje se najmanje guglaju
Pagani i Acura su marke automobila koje se ubjedljivo nalaze na dnu liste, a ne tako daleko od njih se našao i Chrysler.
Korisnici najčešće pretražuju automobile koje namjeravaju i kupiti, pa vodeći se tom logikom, Toyota bi trebala biti proglašena za najprodavaniju marku automobila u 2018. godini.