Loading...

Dobrodošli na Trziste.ba!
Pronađite NAJPOVOLJNIJU ponudu za registraciju Vašeg vozila!



  Napravi novi zahtjev

Trziste.ba

Volvo želi da spriječi ljude da kupuju njihove automobile

Zanimljivosti
Autor: Administrator 20.01.2019

Volvo želi da spriječi ljude da kupuju njihove automobile


Reklame za automobile su poprilično predvidive, one prikazuju dizajn i komfor najnovijih modela, kao i popuste za kupce koji se mogu iskoristiti ako se automobil kupi u određenom periodu.

Ali u svojoj marketinškoj kampanji za njemačko tržište, Volvo želi da budući vlasnici njegovih vozila koriste uslugu pretplate, umjesto da se odluče za kupovinu.

Radi se o programu "Care by Volvo" sa reklamnom kampanjom:"Nemojte da kupite ovaj automobil. Pretplatite se na njega".

Koliko košta Volvo pretplata?

Po ovom programu, novi crossover Volvo XC40 sa osnovnom opremom je dostupan po fiksnoj mjesečnoj pretplati u iznosu od 498 evra, a u cijenu su uključeni osiguranje, registracija, i usluge kao što su pomoć na putu i čuvanje zimskih guma. Za Volvo XC90 SUV sa aluminijumskim felnama i Nappa kožnim tapacirungom pretplata se kreće do 929 evra.

Pitanje je da li će program biti uspješan u Njemačkoj, budući da je cijena pretplate čak 40% viša od lizinga.

Volvo je nedavno pokrenuo ovaj program i u Kanadi, što je razljutilo dilere švedskog proizvođača koji smatraju da će program pretplate prouzrokovati zatvaranje njihovih prodajnih salona širom svijeta.

Drugi proizvođači koji nude program pretplate

Volvo nije prvi koji je pokušao model pretplate. Ford Motor Co. nudi automobile u San Francisku i Los Anđelesu sa početnom pretplatom od $405 mjesečno, prije poreza.

Mercedes-Benz, Porsche i Cadillac dopuštaju vozačima u određenim gradovima da mijenjaju skupocjene modele više puta godišnje za $1000 do $2000 mjesečno.

Ovi programi "auto-pretplate" pokazuju težnje proizvođača automobila da se približe mlađim generacijama koje su navikle na servise kao što su Uber ili Lyft, ili na koncepte koji uključuju dijeljenje automobila sa više ljudi tzv. carpool.

"Automobil više nije tako bitan mladim ljudima kao što je bio u osamdesetim i devedesetim godinama prošlog vijeka. Pretplata na automobil je praktičan način da se ima automobil bez finansijskog rizika", rekao je Jan-Phillip Hasenberg, partner u konsultantskoj firmi Roland Berger.

Glavni cilj Volvo kompanije je da ostvari dugotrajnu vezu sa svojim klijentima.



Nazad na blog

Kontakt

Imate pitanja? Potrebna vam je pomoć?

Kontaktirajte nas
Sva prava zadržana. Trziste.ba - 2020