Volkswagen razvija električni automobil koji će koštati manje od 20.000 evra
Njemački auto-gigant Volkswagen razvija jeftin električni automobil koji će se prodavati za manje od 20 hiljada evra. Kompanija planira takođe da zaštiti svoje radnike od gubitka posla tako što će tri postojeće fabrike (Emden, Zwickau, Hanover) osposobiti za proizvodnju jeftinih električnih automobila.
Bez obzira na napore VW-a da sačuva radna mjesta, očekuje se da će prelazak na proizvodnju električnih automobila ipak smanjiti broj radnika za 14 hiljada do 2020. godine jer je potrebno manje vremena da se proizvede električni automobil u odnosu na konvencionalni.
Direktna konkurencija Teslinom Modelu 3
Ulazni model pod nazivom "MEB početni", odnosno najjeftiniji automobil koji će Volkswagen izrađivati na MEB platformi, će se proizvoditi u količinama od oko 200.000 komada na godinu, a početna cijena bi se trebala kretati od 18 hiljada evra. Sa ovako niskom cijenom, VW namjerava direktno napasti tržišnu poziciju Tesle a ujedno i dugoročno osigurati radna mjesta za svoje zaposlene.
Ipak, treba naglasiti da bi VW električni automobil mogao Teslinom Modelu 3 konkurisati samo po cijeni, jer je veličinom i opremom sigurno za klasu ili dvije ispod Tesle.
Proizvodnja, koja će se odvijati u njemačkom gradu Emdenu, je planirana za početak 2020. godine.
Kako bi oslobodili proizvodne kapacitete za izradu električnih automobila, proizvodnja Volkswagenovih komercijalnih vozila bi se mogla prebaciti u Fordova postrojenja u Turskoj, što će biti raspravljano na sastanku 16. novembra.
Saradnja između Forda i Volkswagena
Automobilski giganti Volkswagen i Ford su u junu ove godine postali strateški partneri, ali njihova saradnja bi mogla da pređe na mnogo viši nivo. Naime, dvije kompanije planiraju da sklope savez oko razvijanja samoupravljajućih i električnih automobila. Pojedini stručnjaci čak najavljuju da bi VW i Ford lako mogli stvoriti najveću jedinstvenu kompaniju u auto industriji.
Ford drži snažnu poziciju u Sjedinjenim Američkim Državama, posebno u segmentu SUV i kamionet vozila, dok VW dominira u Evropi svojom ponudom putničkih automobila.
Ford je svojevremeno bio pionir EV tehnologije, ali sada je daleko iza Volkswagena koji ima veoma agresivan plan elektrifikacije. Detalji kooperacije ove dvije kompanije se očekuju krajem tekuće godine.