Tesla po prvi put prestigao Mercedes po prodaji u SAD-u
Ova godina postaje sve bolja i bolja za kompaniju Tesla, budući da je najpoznatiji brend u svijetu električnih automobila uspio da nadmaši Mercedes-Benz po prodaji u Sjedinjenim Američkim Državama.
U trećem kvartalu kompanija Tesla je prodala 69.925 automobila, dok je Mercedes-Benz uspio prodati 66.542 automobila.
Prijetnja i za bavarskog giganta
Prema istraživanjima stručnjaka iz auto-industrije, postoji velika mogućnost da će Tesla da pretekne i drugog njemačkog proizvođača luksuznih automobila – BMW.
Kompanija BMW prodala je samo 1.754 automobila više na američkom tržištu u odnosu na Teslu. Budući da ova cifra nije velika, i uzimajući u obzir ogromnu popularnost Tesla automobila, očekuje se da Tesla prestigne po prodajama i BMW.
Iz kompanije Tesla je ranije ovog mjeseca stiglo saopštenje da su isporučili 83.500 vozila širom svijeta, što predstavlja skok od 80 posto u odnosu na cijelu prošlu godinu. Što se tiče proizvodnje, fokus je definitivno na Modelu 3, koji je proizveden u 55.840 primjeraka. Cilj kompanije da završi 2018. godinu sa 100.000 proizvedenih modela nije promijenjen.
Kompanija je blizu poslovanja sa profitom
Iako se suočavala je problemima u proizvodnji, Tesla je prema tržišnoj vrijednosti najvrijedniji američki proizvođač automobila. Od 2010. godine kompanija Tesla je imala profit u samo 2 tromjesečja.
U pismu od 30. septembra, Mask je rekao da se Tesla približava profitabilnom poslovanju.
Elon Musk više neće biti predsjednik uprave Tesle
Nakon što ga je američka Komisija za vrijednosne papire (SEC) optužila za prevaru, Elon Musk se nagodio i više neće biti predsjednik uprave "Tesla Motorsa".
Prema uslovima nagodbe, Elon Musk će ostati direktor u Tesli, ali mora odstupiti sa mjesta predsjednika uprave na 3 godine. Pored toga, on i kompanija će platiti po 20 miliona dolara kazne.
Elon Musk se tereti za prevaru zbog niza obmanjujućih tvitova u kojima je naveo da će svoju kompaniju Tesla povući sa berze. On će ubuduće morati da se pridržava savjeta marketinškog odjeljenja kompanije, prije bilo kakve objave.