Kraj za Ford C-Max i Grand C-Max
Ford je zvanično potvrdio da će u junu okončati proizvodnju modela C-Max i njegove produžene verzije Grand C-Max, koji se izrađuju u Saarlouisu (Njemačka).
Ovaj potez je nastupio kao dio plana kojim je predviđena reorganizacija poslovanja Forda u Evropi, koji je objelodanjen javnosti početkom godine.
Otkaz za 5.000 zaposlenih
Ford je o gašenju proizvodnje dva modela obavjestio radnike u decembru 2018. godine. Kao posljedica ove odluke, gasi se noćna smjena u fabrici u Saarlouisu. Za sada nije utvrđeno koliko će ljudi u ovom pogonu ostati bez posla, ali je kompanija nedavno saopštila da će u fabrikama u Kelnu i Sarlouisu ukupno 5.000 ljudi ostati bez posla.
Pored sve manje popularnosti monovolumenskog programa, razlog za ukidanje ova dva modela leži u činjenici da je sve skuplje pratiti nove, strožije propise o emisiji izduvnih gasova.
Ford je ranije povukao sa tržišta kompaktni MPV, "B-maks" koji je zamijenjen krosoverom "ekosport".
"Postupci najavljeni danas predstavljaju važan korak ka isporuci proizvoda koje naši klijenti žele i konkurentnijem poslovanju za naše dioničare. Nastavićemo da investiramo u Fokus i one proizvode koji dokazuju da donose zdraviji posao za nas u budućnosti", rekao je Steven Armstrong, predsjednik i izvršni direktor Forda za Evropu.
Kompanija Ford u Evropi zapošljava 54.000 radnika, a pogone ima u Velikoj Britaniji, Njemačkog, Francuskoj, Španiji, Turskoj, Rusiji, Belgiji i Rumuniji.
Američki proizvođač se ima čime pohvaliti
Da nije sve tako crno, pokazuju komercijalni rezultati koje je zabilježio Ford Focus na Starom kontinentu.
Popularni hatchback se za prvih 6 mjeseci prodao u 42.100 primjeraka, a više od 40% prodatih modela nosi oznaku ST Line. Boja Chrome Blue je posebno popularna među kupcima, kao i osmostepeni automatski mjenjač.
Ford Focus je proglašen za automobil godine u Finskoj i Hrvatskoj, a ujedno je i jedan od modela koji je u najužem izboru za titulu automobila godine u Evropi.