Ford razvija tehnologiju za uklanjanje "mirisa novog automobila"
Većina nas voli miris novog automobila, ali to nije slučaj sa kupcima iz Kine, koji imaju averziju od mirisa svježe sastavljenog automobila.
Iz ovog razloga, američki proizvođač automobila Ford želi da iz vozila koja prodaje u Kini ukloni karakterističan miris koji se osjeća u novom automobilu.
Više od 10 procenata vozača u Kini požalilo se da im smeta miris novog automobila, što je ujedno i najčešća pritužba na nove automobile. Neugodan miris u vozilu je postao prioritetni tržišni problem, dvostruko značajniji od problema prekomjerne potrošnje goriva.
Fordova metoda za uklanjanje specifičnog mirisa
Takozvani "miris novog automobila" nastaje primarno zbog jedinjenja organskog porijekla koja se koriste u izradi enterijera vozila, ali i zbog upotrebe raznih hemikalija za pričvršćivanje određenih dijelova automobila.
Fordova metoda za uklanjanje mirisa novog automobila nije revolucionarna, riječ je o običnom izlaganju automobila sunčevoj svjetlosti, uz dodatnih nekoliko koraka. Naime, zamisao je da se automobil izloži sunčevoj svjetlosti, širom otvorenih prozora, dok je motor uključen i grjanje i ventilacija uključeni na maksimum, piše Detroit Free Press.
Debbie Mielewski iz Forda tvrdi da je ideja rezultat višegodišnjih istraživanja, ali da razmatraju i druga rješenja.
Prošle godine Ford je oformio tim od 18 ljudi sa visoko osjetljivih čulom njuha, čiji je zadatak bio da detektuju neugodne mirise u novim automobilima i da pomognu u nalaženju načina da se isti eliminišu.
Kompanija je čak otišla korak dalje, podnijevši zahtjev za patent u vezi nove tehnologije koja otklanja neugodne mirise iz novih automobila.
Ova tehnologija je namijenjena za polu-autonomna vozila koja će se proizvoditi u budućnosti, što dalje implicira da se neće primjenjivati na konvencionalnim, putničkim automobilima.
Položaj Forda u Kini
Prodaja automobila marke Ford u Kini je pala za 43 procenta u septembru ove godine, u odnosu na isti period prethodne godine. Auto gigant je takođe bio pogođen trgovinskim ratom između SAD-a i Kine, uprkos činjenici da Ford prodaje automobile u Kini preko partnerstava sa lokalnim kompanijama.
Ipak, Ford nije spreman da se odrekne ovako lukrativnog tržišta, te je smislio plan za oporavak poražavajućih brojki. Fordov "Kina 2025" plan obuhvata 50 novih ili redizajniranih proizvoda za kinesko tržište koji će biti lansirani do 2025. godine. U Fordu takođe predviđaju da će do 2025. godine 70% svojih proizvoda koji će se prodavati u Kini činiti hibridni ili električni automobili.