9 najružnijih automobila svih vremena
O ukusima ne vrijedi raspravljati, međutim kada se uzme u obzir veliki broj ljudi koji su putem raznih foruma i sajtova iznijeli svoj stav u vezi izgleda ovih automobila, nismo imali izbora nego da ih stavimo na našu listu.
Pedesete i šezdesete godine prošlog vijeka su bile naročito plodne kada je u pitanju proizvodnja ružnih automobila, međutim ni početak 21.vijeka nije ostao imun na loše dizajnerske poteze, bar kada su automobili u pitanju.
1. Fiat Multipla
Fiat Multipla je ubjedljivi pobjednik u kategoriji najružnijih automobila. Iako ovaj automobil važi za veoma praktičan, posebno zbog mogućnosti da prevozi 6 putnika, to ga ipak ne spašava od ove nezavidne titule.
2. Renault Thalia
Proizvodnja ovog automobila je počela 1999. godine, a nastao je kao sedan verzija druge generacije Renault Clio modela.
3. Pontiac Aztek
Ovaj automobil je postao stalni gost listi najružnijih automobila na svijetu. Proizvodio ga je General Motors od 2000. do 2005. godine.
4. Ford Scorpio
Ford Scorpio druge generacije (koji se proizvodio od 1994. do 1998. godine), je automobil za čije vrijeđanje dizajna su se nadmetali svi važniji novinari tog doba. Jeremy Clarkson je izjavio kako je Scorpio najružniji automobil na cestama, dok je Quentin Willson izjavio da je Scorpio dizajniran kao da su ga crtali Stevie Wonder ili Ray Charles.
5. Trabant
Trabant je automobil koji je proizvodila bivša istočnonjemačka fabrika automobila iz Cvikaua. Bio je masovno izvožen u zemlje komunističkog bloka, a svi dijelovi karoserije su bili izrađeni od plastike.
6. Nissan Juke
Robustno napravljen Juke je krosover koji važi za pouzdan, ali ne atraktivan automobil. Počeo se proizvoditi 2011. godine.
7. Shuanghuan Sceo
Shuanghuan Sceo je automobil za čiji su izgled kao inspiracija poslužili BMW X5, X3 i Toyota Land Cruiser. Iako ova tri automobila izgledaju privlačno, kada se spoje u jedno to izgleda kao automobilski Frankenštajn. Ovaj automobil je jasan dokaz da je za lijep automobil ipak potrebno imati originalnu ideju.
8. BMW Serije 7 (e65)
Četvrta generacija Serije 7 (e65) je predstavljena 2001. godine, a zahvaljujući svojim neobično dizajniranim detaljima je pobrala vrlo negativne kritike dotadašnjih obožavaoca BMW-a. Generalno, ovaj model nije bio neuspješan, ali su tek iduće dvije generacije po pitanju dizajna vratile BMW-ovu limuzinu na pravi put.
9. Suzuki X-90
Mali japanski automobil se nije baš proslavio, što nije iznenađujuće ako uzmemo u obzir izgled i (ne)praktičnost. Proizvodio se od 1995. do 1997. godine.
Ono što je posebno interesantno u vezi ovog automobila je činjenica da je bio prvi Red Bull službeni automobil, upravo zbog svog specifičnog dizajna.